Pages

Thursday, March 10, 2011

habit pelik ?

assalamualaikum
sekarang nie dh 3 mggu abg amiez ada kat umah
then,next week he will going back
hahahaha
semenjak dia ada kat umah nie....amiez kena la share broadband ngan dia
x pe sorang 12 jam
hahaha
lama la jugak....sharing is caring
boring gila dok kat umah
akibat keboringan yang terlampau,
amiez ambil keputusan nak main game abg amiez yg selalu dia main
nmpak boring sgt game tuh
tp belum cuba ,belum tahu
betul x ?
then,dia syorkan main game lawyer...sbb kebanyakan game dia game lawan
ok lah...amiez sahut cabaran dia
amiez main game lawyer tuh...
mmg mencabar....ingatkan dia dh habis main game tuh rupa2 dia pon x main lg..
so,amiez ngan dia nieh kira mcm bersaing la...sapa yg boleh abis dulu
mustahil kalau amiez yg lead....hahaha
sbb amiez nie lemah sikit dlm ape saja bab game nieh
hahahaha
game tuh mmg mencabar...
kena perah otak lebih sikit la..
klu game lawan kena guna kepantasan..
ape2 pon itu antara hobi pelik amiez sekarang nie..
sbb amiez mmg benci main game yg abg amiez slalu main...(jujurnya)
hehehehe....tp skrg dh jadi satu habit yg pelik
lg satu hobi pelik...amiez suka tengok awan
bila tengok ja...rasa tenang ja
lg satu amiez suka tengok pokok...
unik sgt
subhanallah
klu amiez ada kamera kat tgn pasti amiez akan tgkap gambar pokok2 tuh..
:)


nie padang skolah amiez...tp bukan padang tuh yg amiez nk tunjuk....tp awan tuh
nice,right ?
waktu pic nie di tangkap merupakan minggu terakhir amiez kat skolah tuh

2 comments:

  1. mirah , ija ada pic awan2 ni .
    ija salu gak tngkp. hehe .

    ReplyDelete
  2. kita kongsi hobi yg sama la,ija :)
    mirah pown suka tgkap gak

    ReplyDelete