Pages

Tuesday, March 22, 2011

jahit ?!

assalamualaikum :)
adik amiez,nami jatuh tadi
alolo...kesian kat dia
memang sakit...terjatuh lepas tuh pulak terhantuk dagu kat bucu meja ....
apalagi berdarah la....
waktu tuh hanya pikir nak pergi hospital ja....
takot sgt...waktu tuh hujan lebat plak...haha


mcm nie la luka dia...besar tak luka tuh ?


mak amiez pun bawak dia pergi klinik rasyidah
nasib kami semua memang baik sebab waktu tuh klinik tak tutup lagi
so,doktor bg la rawatan kat sikecik nami nie....doktor kata kena jahit..maybe 3 jarum kot
nami dengar-dengar ja kena jahit terus dia mengelabah , mengeletar
tiba-tiba nami kata...mak,kami x boleh nak nafas
yang amiez dok kat blakang dia nie senyum ajelah
maybe dia ketar nak kena jahit kot...haha
pastuh doktor tu pun tak berani nak jahit dagu dia ...takot dia pitam nanti
hahahahaha
doktor letak aja plaster untuk luka tuh...tp plaster nie lain-lain daripada yang lain....
tak boleh tanggal plaster nie dalam tempoh satu minggu....
sebabnya untuk pastikan luka tuh betul-betul sembuh
tapi,plaster nie kena jaga elok-elok takut terbuka
maknanya...jangan buas lah
malam nie tak da sapa-sapa la nak sembang ngan amiez...

setiap malam nami mesti sembang ngan amiez ...
citer macam-macam...narutolah,fairytail...kadang-kadang pasal hal kat sekolah dia
ha,malam nie sunyi ja...si kecik tuh dilarang bercakap....hahahaha
x pe...esok dia boleh teman amiez pergi ambil result kat sekolah
hahahahaha



sebelum ke klinik :)

selesai suda :)

akhirnya selamat la si kecik tuh daripada kena jahitan
haha :)
~the end~

No comments:

Post a Comment