Pages

Monday, March 28, 2011

SAYA SANGAT SEDIH

assalamualaikum
SAYA SANGAT SEDIH
haha...skemanya ayat =='
ok . ok ...amiez betul-betul sedih...
tolongla....jangan atur hidup saya lg....
saya amat sedih dan rasa diri ini tidak berguna lagi :((
ok . ok lupakan cita-cita dan ikut apa saja yg orang suruh....gitu ?
sangat pedih nak mengikut
ok . ok amiez akan lupakan cita-cita dan ikut saja permintaan kamu,ok ?
jangan risau saya akan ikut...

p/s : entri yang plg emotional pernah amiez tulis ...huhu
:((

3 comments:

  1. knapa nk sedih pulak??
    if one door is closed, people usually don't realised that there many doors opened for them..
    achik, ada byak lagi jln nk capai cita2, yg bezanya...cepat atau lmbt je...
    -k.long-

    ReplyDelete
  2. thx kak long...
    tp dh x da jalan dh....dh nk kena tukar dah
    haha...da asasi pemandu drebar x ?

    ReplyDelete
  3. kenapa nak sedih ? banyak lagi peluang , biasa la kalau org suka menjatuhkan kita

    ReplyDelete