Pages

Sunday, April 10, 2011

dia sgt hebad..saya ?

assalamualaikum :)
who know about zain bikha ?
i know...u ?
whatever...abaikan -__-'
zain bikha nie seorang nasheed singer...mcm kamal uddin jugak la..
kalau korang nk tau kamal uddin tu sapa pulak sila tengok entri-entri lepas yea...
kalau korang tetap x kenal zain bikha...sila meng'google' yea..
hehe..amiez bukan nk citer pasal zain bikha di sini...tp pasal 'yusuf estes'
amiez terjumpa fb kamal uddin...of course la x boleh nk add ..tp dia sndiri yg add amiez..hihi
betul amiez x tipu...pastuh amiez tengok kat list kawan2 dia ada Zain Bikha..
amiez mmg nk add tp mcm biasa tak boleh jugak..
pastuh amiez terpadang satu nama nie..Yusuf Estes
korang kenal x yusuf estes tuh sapa ?
amiez pun x kenal...tp amiez rajin-rajinkan tangan untuk menggoogle..
then, nk tahu result dia..
korang baca sendiri yea amiez x larat nk tulis panjang2...
kalau korang nk bacakan silakan...
kepada sesiapa yg x nak baca mmg sgt rugi...
kalau nk baca artikel tuh klik kat sini yea
kalau korang x percaya yg amiez trjumpa fb mereka sila lihat di sini , sini n sini
c u next post,k !
:)

No comments:

Post a Comment