Pages

Wednesday, April 13, 2011

dugaan :)

assalamualaikum :)
amiez buka facebook tadi...
ok..amiez tengok ramai kawan-kawan amiez yg post pasal semakan KPLSPM ambilan JUN 2011...
ada yg brjaya ada yg tidak..
da yg dpt untuk cikgu bahasa arab , kimia n tesl

amiez nk ucap kat kawan2 amiez tahniah bg yg terpilih untuk menghadiri temuduga tuh..
bg yg tak berjaya jangan risau...
masih ada banyak peluang lagi..
kalau korang tak dapat..tak bermakna itu adalah titik noktah..
amiez tahu ..pasti korang semua terkilan kan bila tak dapat apa yang diharapkan..
amiez pun pernah alami macam korang jugak ..
tapi selepas di -brain wash oleh kawan2 n kakak tersayang..hehe
amiez pun telah pulih mcm sedia kala..
kadang-kadang bila kita x dapat apa yg di harapkan..
kita anggap kita dah tiada jalan lain...sebenarnya banyak lagi jalan lain....
cuma kita ja yang x nampak lagi..
bila amiez kata amiez suda pulih tak semestinya amiez akan lupa apa yang terjadi..
kegagalan tu lah yang akan menjadi titik mula kejayaan kita..
so, kawan-kawan yang tak dapat janganlah sedih sangat yea....
banyak lagi peluang untuk kita...
so, think positive ,k :)




p/s : amiez ada bakat x jadi pakar motivasi ?


No comments:

Post a Comment