Pages

Wednesday, August 20, 2014

GA | Saya nak Poskad dari Moscow!

assalamualaikum. :))



tekan banner tau!


Tarikh tutup penyertaan : 24 Ogos 2014

Follow these few easy steps :
  1. Follow blog aku yang tak ade pape ni. (tapi lepas ni insyaAllah berguna untuk korang hehe) ...DONE!
  2. Tulis satu entri pasal giveaway ni. (masukkan sekali link blog ni).... DONE  :))
  3. Letakkan banner kat bawah ni dalam entri tersebut.   .... ada kat atas, cer tengok,cer tengok...HEHE
  4. Tag 3 kawan blogger anda dan pastikan mereka tau. (benda bagus haruslah dikongsi kannn huhu)


That's it! Simple je.

3 comments:

  1. assalamuaalikum. thanks join! make sure blogger2 yg ditag tu tau okay :)

    ReplyDelete
  2. good luck and all the best :)
    singgah dari segmen yang sama.

    http://rainfallasleep.blogspot.com/2014/08/giveaway-saya-nak-poskad-dari-moscow.html

    ReplyDelete
  3. hai.. Gud luckk yaa..

    singgah dari GA yg sama :)

    http://syazdanny2329.blogspot.com/2014/08/giveaway-saya-nak-poskad-dari-moscow.html

    ReplyDelete