Pages

Thursday, October 23, 2014

Liebster Award tagged by Afifah Addnan

Assalamualaikum semua  :)

amiez dah kena tag lama dah, tapi baru sekarang nak buat, minta maaffff  :)
okay kali ni, amiez di tag oleh blogger yang hott , afifah addnan . Jemput melawat Blog beliau  :)



1.1 - follower : Macam mana boleh follow blog aku ek? ingat lagi ke? blog ni rajin tukar rupa. 1.2 - bkn follower : agak blog ni layak di follow atau tak? kenapa? seyes xkan terasa!
macam mana ek boleh follow, serious tak ingat...mungkin sebab blog awk senang nak di cari kottt

2. Kenal diri anda dengan bagi tahu 7 FAKTA tentang diri anda.
Female
Gadis yang berkaca mata
Asal penang
Tak pandai berkawan sangat
birthday saya 8 November, jangan lupa tau..hehe
Pendek tapi comel. HAHA
Pharmacist to be, insyaAllah  :) Doakan okay

3. Beri kan 5 perkataan yang boleh describe diri anda.
Alurophobia . Peace . Shy . Happy go lucky (mungkin?) . Nerd. 

4. Sejak bila berblog dan kenapa?
Supposedly sejak 2010, tapi being active sejak 2011. just because....

5. Lima lagu yang tengah suka sekarang.
Gemuruh
At the Highschool by the Bukit (lagu sekolah. HAHA)
21 Guns
Titanium
Glad You Came
(seriously, lama kot tak dengar radio, so, memang tak pernah update ngan lagu-lagu ni semua...ni lagu yang amiez suka dulu-dulu, :P)

6. Tiga movie yang anda suka.
Harry Potter (dulu, kini dan selamanya, hehe)
Pirates of the Caribbean
How To Train Your Dragon

7. Peristiwa yang menggembirakan yang telah berlaku hari ni?
Alhamdulillah diberi nikmat kesihatan yang baik dan saya masak tomyam hari ni , menjadiiii...sedapp...hehe...berkat pes adabi, main campak je semua bahan.

8. Aktif berblog atau tak? Kenapa?
Alhamdulillah, so far so good....depend waktu gak, time busy, tak aktiflah, time cuti memang aktif lah
tapi, selalunya saya akan buka dan jadi silent reader bila hari-hari yang busy  :)

9. Tiga blog yang selalu baca.
semua blog yang keluar kat reading list tu semua saya baca, haha, so, saya listkan blogger yang selalu update lah yea...hee

10. Apa yang cuba dicapai melalui blog korang?
kalau dulu about life. tapi sekarang tak lagi..
entah, susah nak describe. haha

11. Nak kenal tak dengan aku ? Kenapa ? (bajet hot gila)
dah kenal dah dengan blogger hott ni...hihi

No comments:

Post a Comment