Pages

Sunday, December 14, 2014

# 52 - petang tadi punya cerita.

assalamualaikum and holla  :D


Petang tadi rajin pulak amiez pergi jogging sorang-sorang kat tasik titiwangsa. haha. tak pernah - pernah pergi, tetiba rasa macam nak pergi... ni semua sebab misi nak kuruskan badan la ni...oppss...

bukan pasal tu nak cerita...waktu tengah jogging, then tiba-tiba ada sorang mamat ni, naik satu benda yang memang amiez tak pernah tengok... benda tu ada satu roda je....stabil pulak mamat ni naik. laju pulak tu....semua orang, bila terpandang mamat ni lalu, bukan tengok sekali tapi berkali-kali sebab teruja tengok benda yang dia naik... haha..kebetulan ada seorang budak ni tanya kat mak dia, mak tu apa?, jenuh mak dia nak jawab.....

rupa benda tu, macam ni haa...

amiez terfikir, andai amiez ada benda kat atas tuh, senang la nak pergi kelas kalau terlambat nak tunggu bas, laju je..

jom layannn...

No comments:

Post a Comment