Pages

Thursday, June 18, 2015

ramadhan yang dirindui.

assalamualaikum semua,

dah lama aku tak menulis kat sini.

a lot happen.

up and down.

....buatkan aku tak mampu menulis seperti dulu.

hari ni first ramadhan yang aku sambut kat sini. sepanjang tiga tahun berada di sini, ini kali pertama aku sambut. tapi yang lainnya, adik aku join sekali. macam mana tetiba dia boleh ada kat sini, itu aku tak boleh cerita. hahaha.

back to the story. sebenarnya agak sedih, semalam first solat terawih dengan kawan-kawan, terasa bergenang air mata, rasa rindu dekat mak, dulu setiap malam kami pergi solat bersama di surau. tapi kali ini sedikit berbeza. hmm.

sahur, sesimple yang mungkin. orang bujang katakan. ehhhh.
chocolate oat dengan roti gardenia yang lapan kupang tuu. haha.

bulan ramdhan ni, paling aku rindui sebab... bila masuk bulan ramdhan je aku rasa nak nangis. rasa sedih, rasa hiba.

yea, bulan ramadhan ni, bulan yang paling aku rindu. yang aku rasa sangat special. dapat luangkan masa dengan family.

# hope ramadhan kali ini lebih baik :)
#jom kuruskan diri dan gemok dengan ibadah :)

No comments:

Post a Comment